Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Muur Automatiek. Meer weten? Ontdek meer
anoniem
5 dec 2023 om 21:01
Duurt te lang
Briganti
26 nov 2023 om 18:55
Patat was koud. Saus speciaal die ik bij de patat besteld had en betaald zat er niet bij.
Rasta
25 nov 2023 om 10:26
Te lang gewacht en ook nog incompleet
Andy Tandareanu
18 nov 2023 om 10:09
Cheap, oily, but otherwise pretty tasty, if you are hungry for fast food.
anoniem
14 nov 2023 om 23:22
3x moeten bellen om te vragen waar de bestelling bleef. Vervolgens bestelling gekregen en was de friet lauw en slap. De frikandel speciaal en de bamischijf waren koud. Doen we nooit weer!
Arda guler
13 nov 2023 om 21:49
Kip was heel erg koud en oud en zat een vieze nasmaak aan d
De friet was dubbel gebakken en hard
anoniem
11 nov 2023 om 22:18
De patat was koud en taai. Het leek oprecht of dit er al drie dagen lag en opnieuw weer in de frituur is gegooid
Boy
8 nov 2023 om 20:37
Het eten was goed maar Het duurde 2 uur voor dat ik mijn bestelling had omdat thuisbezorgd niet genoeg bezorgers had
priscilla geerdink
8 nov 2023 om 18:55
Voor bijna 5 euro patat besteld, kreeg heel zielig klein zakje, patat was nog hard en half koud ook. Nooit weer.
anoniem
27 okt 2023 om 9:53
Patat oorleg besteld maar kreeg een bakje met saus voor patat speciaal. Koud, te zout, weinig friet ondanks "groot" formaat en gewoon niet te vreten
Aschwin Gertjan Kamping
22 okt 2023 om 0:25
Eten zoals altijd goed, helaas bezorging zwaar kl........
Robin Kamphuis
20 okt 2023 om 14:47
De kipnuggets waren blijkbaar niet op voorraad, dus hadden ze maar een kipcorn in stukjes geknipt (daardoor bikkelhard). Ik was 22 euro kwijt voor een frietje en twee snacks. Dan vind ik het helemaal zonde als ik de helft kan weggooien.