DE MUUR AUTOMATIEK

Recentebeoordeling


4 sterren uit 344 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Muur Automatiek. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 19:00 Altijd goed
10 jun 2026 om 9:14 smaakte goed
16 mei 2026 om 18:29 zo jammer dat je met fases halve zakken patat krijgt. als je 2 xmayo en 2x pindasaus besteld ze een bakje doem en het combineren waardoor 2 kinderen het niet meer lusten. zo vervelend dat dit steeds vaker voor lijkt te komen. steeds minder leveren
2 mei 2026 om 19:39 Het smaakte goed!
20 mrt 2026 om 19:15 Er is niks geleverd!!!!
15 mrt 2026 om 18:36 Broodje vergeten. Voor de rest altijd goede patat en snacks.
21 feb 2026 om 23:33 Kwaliteit van de muur is altijd top, alleen de Thuisbezorgd bezorgers doen er 20 minuten over om de warme friet in de binnenstad te bezorgen, dus arriveert deze koud en slap. Gebeld, gemeld, nog een bezorgpoging, weer koud.
15 feb 2026 om 0:00 De totale bestelling was lauw, 1 onderdeel was verkeerd en het heeft ook langer dan we gewend zijn geduurd.
12 feb 2026 om 12:46 Als wij een lekker frietje met hotwings willen, bestellen we altijd bij de muur! Af en toe gaat er wat mis, maar word altijd goed opgelost! Wij zijn al jaren fan, en blijven dat ook!
11 feb 2026 om 21:39 Bittergarnituur bleken alleen bitterballen te zijn. Wel erg lekker, krokant én warm.
1 feb 2026 om 19:29 Lekkere patat, wel beetje zout maar lekker voor een keer. Sausjes wel weinig hoor voor dat geld. Kipburger was lekker bami klein maar ook lekker. Alles was nog goed warm. Bedankt!